Sunset x4

 
Här är fyra bilder från en timelapse som jag fotade bilder till när jag var i Grekland i september som jag helt hade glömt av :p Nu ikväll satte jag ihop den, men när jag skulle lägga upp den på youtube gick det inte att ändra till HD-kvalitet. Just nu orkar jag inte fixa det, så jag tänkte att jag gör det imorgon istället. Så länge får ni se fyra bilder tagna ur olika tidpunkter i tamelapsen. Var en såå fin solnedgång! 
 
Ni glömmer väl inte att vara med i min tävling? Är inte många dagar kvar nu och jag vill se ännu fler fina bilder, så passa på och var med! Skadar ju inte att försöka :)) Jag har också lagt till att den som vinner får om han/hon vill, välja någon av mina bilder till ett mobilskal. 
Klicka här eller skrolla ner lite för att komma till tävlingsinlägget. 
 

Vackert!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Vilka underbara färger!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh så fina bilder!! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

vackert!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: