I dimman

Nikon D800 / Nikon AF-S 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED VR
 
En bild från en fin och dimmig sommarmorgon 2014. Det var såå fint och det är fortfarande ett av mina bästa fotominnen. 
Ni har inte missat att jag har en facebooksida va? Vill ni så får ni gärna gå in och gilla den :)) Där har jag precis lagt upp en annan bild från denna morgonen. Klicka här för att komma dit

Vackert! :3

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så galet vackert :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Underbar bild!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Dimma kan vara såå vackert! på bild iallafall :)

Svar: Jaa, verkligen! :))
Johanna Fåglund

Jag börjar jobba på Gekås efter midsommar igen och är där hela sommaren så du får klara ditt besök där utan min närvaro ;)

Svar: Okej! :)) Aa, får väl försöka klara mig då ;o haha
Johanna Fåglund

Vilken fin bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så otroligt vackert :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: