Sommarlov!!

 
Idag har jag skickat in den sista tentan och första terminen är avklarad! Nu är det bara tre år kvar av utbildningen :p Känns konstigt eftersom jag började i januari, vilket inte känns som längesen och nu är jag ledig i tre månader. Eller jag ska jobba lite, men kommer vara ledig den största tiden. Mitt senaste sommarlov var mellan 2an och 3an på gymnasiet och det är ju 9 år sen ;o Galet! Men det ska bli härligt och jag börjar sommarlovet med att åka bort i helgen. Vart jag ska kan ni nog redan gissa, men jag kommer skriva mer om det imorgon! 
 
Nu kommer jag ha mer tid till att fota och uppdatera bloggen som jag varit lite dålig på den senaste tiden, men så blir det när man har mycket att göra. Vet att jag ligger efter med mina månadssminkningar också, så ska se till att komma ikapp med det. Mitt smink är fortfarande kvar hos Jennie från när jag sminkade henne till bröllopet i lördags, men det ska jag hämta någon gång snart :p 
 
Har ni något kul planerat i sommar? :)) 

Erika

Så härligt! Mina planer för sommaren består av plugg (ska läsa 2 sommarkurser) men ska nog försöka vara lite ledig någon dag här och där tror jag :)

Svar: Vad roligt! Det som är så bra med att plugga är ju att man kan lägga upp det lite som man vill, så att man ändå hinner med andra saker (om man inte har för mycket plugg då vill säga :p)
Johanna Fåglund

Vackra bilder! Jag ska skaffa valp i sommar ^^😍

Svar: Tack! Åh, vad roligt! Så mysigt med valpar :))
Johanna Fåglund

Åh vilka otroligt vackra bilder :-) en färgklick som sköljer över en när man tittar på dem :-)

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: