Blomman

Nikon D800 / Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1
 
Jag fick fina så blommor av Sandra i söndags när vi träffades och jag kunde ju inte låta bli att fota dom med lite vattendroppar. Blev helt blå himmel nu ikväll så jag tog ut blommorna på balkongen för att fota dom i lite motljus där. Tack Sandra för blommorna och halsbandet jag fick <3 Halsbandet kommer jag visa en annan dag :)) 

Sandra

Så lite så, hoppas det muntrade upp lite i alla fall. Så kul att ge blommor till dig för du använder det verkligen :P ❤️

Svar: Det gjorde det :)) haha vad bra att du tycker det :D <3
Johanna Fåglund

Åh så fint!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

WOW vilken kvalite!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Å så fin bild!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: