Balkongblommor

Nikon D800 / Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1
 
Dom här blommorna hade jag på balkongen förra året, men dom dog typ med en gång. Vet inte vad som blev fel :p Ska nog köpa nya blommor i veckan och plantera, frågan är bara vilken färg jag ska ha på dom. Kanske lila, eller rosa.. Hoppas bara att dom håller längre än dom förra :p 

så fina bilder

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Fråga i affären vilka blommor som lever bäst på balkong när du är i affären. Denna färg var ju rätt läcker dock :)

Svar: Aa, kanske ska göra det :p Det tycker jag med, men jag är sån som gärna byter ut färger och testar olika hela tiden :p
Johanna Fåglund

Så fina bilder :)

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: