Åker imorgon!

Trollkirka, Augusti 2013
Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR 
 
Blev ett lite sent inlägg idag, men har haft fullt upp hela dagen med packning och annat så jag har inte hunnit skriva något här. Tänkte iaf slänga upp något lite snabbt nu innan jag ska gå och lägga mig, fick bara bli en bild som jag hade på datorn.
Imorgon ska vi gå upp tidigt för att åka till Norge! :D Ska bli såå kul att komma tillbaka dit nu! Kommer antagligen bli massa bilder som ni ska få se när jag är tillbaka igen nästa vecka. Har gjort ett tidsinställt inlägg som kommer upp imorgon, sen ska jag försöka uppdatera någon mer gång iaf medan jag är borta om internet funkar bra. Annars kommer jag säkert att lägga upp bilder på min instagram, stargirlphoto heter jag där, så gå in och kolla där om ni vill :)) 

Åh underbart vacker bild :-D följer dig redan ;-)

Svar: Tack! Vad roligt :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: