167 sekunder

Nikon D800 // Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR
 
Jag tittade igenom lite mappar med bilder för att hitta någon att lägga upp idag. Såg då denna bilden som jag fotade i juli förra året som jag inte visat. Har för mig att jag sparade den för att lägga upp vid ett annat tillfälle och glömde av det. Men nu, nästan ett år senare fick den komma upp på bloggen :p 

Så himla vacker bild!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Mycket fin bild.

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Det där är en bild jag lätt skulle kunna förstora, rama in och hänga på väggen! Så sjukt fin!

Svar: Åh, vad roligt att höra! Jag säljer bilder, så är du intresserad av att köpa bilden är det bara att höra av dig :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: