Molnen

Nikon D800 // Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR // Nikon AF-S 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED VR
 
Här är några fler bilder från den fina solnedgången jag fotade i söndags. Gillar när det är mycket moln, men så att man ändå ser alla färger när solen går ner. Det var därför jag ville åka ut den kvällen för att jag såg att molnen var så bra, och jag hade tur att dom fortsatte att vara bra ända tills solen försvann :)) 

wooow magiska bilder!

Svar: Tack så mycket Alma:))
Johanna Fåglund

Sjukt snygga bilder! Vad duktig du är!!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Vackra bilder! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Men alltså WOW, vilka bilder. Helt magiska! Vackert värre :)

Svar: Åh, tack! :D
Johanna Fåglund

Asså så sjukt vackert! <3

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Fantastiskt vackra bilder!!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Pernilla

Vackert!
Jag undrar vad det är för stativ du hade med dig till Norge som du använder dig av?

Svar: Tack! Jag hade två stativ med mig, ett Velbon Sherpa 435 (köpt för många år sedan) som jag hade liggandes i bilen och ett mindre, Joby Bordstativ Gorillapod som jag hade med mig i väskan på vandringar och så :))
Johanna Fåglund

Så fina bilder :D

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Mycket fina bilder.

Svar: Tack så mycket:))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: