Lisa i kvällsljuset

Nikon D800 // Nikon AF 85/1,8G // Nikon AF 50/1,4G
 
Igår kväll var jag i botaniska trädgården och fotade porträtt med Lisa. Det var kul att fota porträtt igen, var ganska längesen sist. Ljuset var helt perfekt och Lisa var så fin med sitt långa hår :)) När vi var klara i botaniska åkte vi ut till havet och fotade lite till i solnedgången, men dom bilderna har jag inte hunnit redigera än, så dom kommer upp en annan dag. 

Sara

Åhh såå fina bilder!!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Beautiful photos!

Svar: Thank you! :))
Johanna Fåglund

Men åh, så vackra bilder!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

shit vad fina bilder! och Fin tjej! :D

Svar: Tack! Ja, visst är hon :))
Johanna Fåglund

Så fina bilder :D

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Åh då måste ni ha varit där när jag promenerade förbi. Synd att jag inte fick syn på er då :)

Svar: Nej, vad synd! Vi var inte där så länge, typ en timma runt 20-21.
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: