Grattis mormor

 
Igår skulle du fyllt 85 år. Det hann du aldrig göra, men igår firade vi både mamma och dig ihop med släkten som vi alltid gör. Hoppas du gillade ballongerna. Saknar dig mormor <3 
------
 
I fredags åkte jag och Tobias till Källsjö där mamma och pappa redan var och igår kom morfar, Viktor, Tova och mina mostrar ner på kalas. Morfar stannade kvar en natt och åkte hem idag med Tobias som ska jobba nästa vecka. Jag är ledig så jag stannar här med mamma, pappa och Elton tills på fredag. Härligt att vara iväg lite även om det inte verkar som att vädret ska vara det bästa.
Få se hur mycket jag uppdaterar bloggen, men jag finns på instagram iaf (har bytt namn där nu till johannafaaglund). Ni som följer mig där har nog redan sett att jag fotade tidigt igår på morgonen, var verkligen hur fint som helst! Hoppas på fler sånna fina dagar i veckan! :))

Åh vad fint gjort!

Svar: Tack, vi kände att vi ville göra något speciellt för henne på födelsedagen :))
Johanna Fåglund

Vad fint

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så fint :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: