Fjärilen

Nikon D800 // Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1
 
I Källsjö hade jag med kameran nästan varje gång jag gick ut, med antingen macrot på eller vidvinkeln, eller så var båda med. Det var synd att det regnade den största delen av veckan, så det blev inte så mycket macrofotande som jag ville, men här över är två bilder på en liten nässelfjäril som satt på några rosa, fina blommor när solen tittade fram en liten stund.
Ikväll ska jag iväg till Sandra på en liten tjejkväll med henne och Pernilla. Det blir mysigt :)) 

Åh, så vackert!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Vilka fina bilder :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så himla fina bilder!!!

Svar: Tack:D
Johanna Fåglund

Det blev ju ljuvliga macrofoton av de som blev :D

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Såå fint :D

Svar: Tack:))
Johanna Fåglund

Så fina bilder!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så fina bilder :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: