Ute på isen i solnedgången

Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR
 
Jag åkte och hämtade Tobias när han slutade jobbet idag och åkte direkt och fotade i solnedgången. Var riktigt kallt och halt ute på isen, men det var vädigt fint och lite kul med all is även om man höll på att halka flera gånger :p 

Åh vilka härliga bilder <3

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Superfina bilder! Älskade vinter! :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Ååh! Vilket sagoland! <3

Svar: Hehe ja, ibland kan det bli rätt fint även här på vintern :p
Johanna Fåglund

Josefine

Wow, vilka bilder! Särskilt de tre nedersta är fantastiskt vackra.

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Åh så vackra bilder. Gillar kompositionen på första bilden!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Självklart länkar jag din blogg, du är verkligen en stor inspirationskälla så det är jag som ska tacka!

kram! :)

Svar: Vad du är snäll! Jättekul att man kan inspirera andra :D
Johanna Fåglund

Så fina bilder :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Vilka häftiga bilder!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

åh wow vilken fantastisk fotograf du är!

Svar: Åh, tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Bilden med isen och foten gillar jag skarpt! 😍
Annars som någon annan skrev, vilket sagoland!

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Coooolabilder med isen!!

Svar: Taack :))
Johanna Fåglund

Sååå vackra bilder!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: