London 1 November 2015 - Sista dagen

 Kände att det var dags att lägga upp dom sista bilderna från Londonresan jag och Tobias gjorde i höstas. 
Den sista dagen började med att vi fixade ordning i rummet och packade ner våra grejer innan vi gick ner till receptionen där vi lämnade in våra väskor. Vi åkte sen till Oxford Street för att göra en sista shoppingrunda på Primark. Efter det åkte vi vidare och hamnade sen inne i m&m-butiken. Visste inte ens att det fanns en sån, men den var stor, 4 våningar! Såklart blev det lite köpt där inne också :p 
Jag kommer inte riktigt ihåg hur vi hamnade på alla ställen, men sen kom vi till Buckingham Palace igen där vi sen gick vidare till St James' Park där vi tog en liten runda åt andra hållet av sjön innan vi skulle tillbaka till hotellet och hämta väskorna. Det var såå himla fint ljus! Sånt ljus man typ inte tror att man kan se i verkligheten med jättetydliga solstrålar. Ville inte gå därifrån, men blev tvungen om vi skulle hinna med våran buss till flygplatsen vid 15-tiden. 
Vi var i god tid på flygplatsen och satt och väntade på att få gå på planet, men såklart var det försenat ;o 3 timmar... inte kul alls, så vi var hemma vid halv två på natten ;o Men det var en riktigt bra resa ändå, vi hade väldigt kul och jag längtar tills nästa gång vi åker någonstans :)) 
 
Massa m&m i fina färger. Jag köpte olika rosa, lila och turkosa :))
 
Här tog jag en bild i våras också, den bilden finns i detta inlägget. 
 
Ljuset <3 
 
Dom solstrålarna <3
 
Nämnde jag att det var fint ljus? ;D 
 
Och såhär såg jag ut när jag fotade :p Har fler bilder därifrån som kommer upp en annan gång.
 
Så avslutar jag denna resan med en fin solnedgång som vi såg när vi åkte bussen till flygplatsen :)) 
Hoppas ni har gillat bilderna. Vill ni se alla finns dom här

Riktigt fina bilder - älskar London!

Svar: Tack :D jag med!
Johanna Fåglund

Ljuset är magiskt i de där parkerna! Underbara bilder som alltid!

Svar: Jaa, tack :))
Johanna Fåglund

Gud vilka fina bilder! Saknar London jätte mycket nu.

Svar: Tack :)) Jag med :p
Johanna Fåglund

Åh vilka härliga bilder! Där skulle man ju vilja vara :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Sandra

Snyggt att det står Picadilly circus på bussen där :D

Svar: Haha ja :p
Johanna Fåglund

Superfina bilder :) Kommer nog aldrig få nog av London-bilder.

Svar: Tack! :D Inte jag heller :p
Johanna Fåglund

Superhärliga bilder och vilket ljus. WOW!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Vilka fina och mysiga bilder :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: