Infinity

 
Detta är bilden som jag skrev om i förra inlägget som jag gjorde till en uppgift i skolan. Något man skapat som förmedlar någon känsla. 
Jag tänkte på känslan när man står där och tittar på stjärnhimlen, nyfikenhet och lite frihetskänsla ungefär. Men när våran lärare parade ihop min bild med en dikt som en annan i min klass hade skrivit blev det en helt annan känsla. Som att hon på bilden har förlorat någon och står och tittar upp på himlen, så den fick en helt ny betydelse för mig. 
 
Bilden är ett montage, alltså jag har lagt ihop flera bilder som jag fotat. Stjärnhimlen och norrskenet är ifrån två olika tillfällen förra året och den på mig tog jag nu till denna uppgiften och efter en stund i photoshop blev det såhär.  
Det var kul att höra vad dom andra tyckte om bilden och skulle vara roligt att höra från er också :)) 

Superfint! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Fantastiskt fint :) Du borde göra ett inlägg och visa hur du gjorde bilden i Photoshop!

Svar: Tack så mycket! Det var faktiskt ganska enkelt så skulle nog kunna försöka hinna med ett sånt inlägg någon dag :))
Johanna Fåglund

Känslan jag fick är att hon försöker finna sin egna väg i denna stora värld, som kan kännas väldigt skrämmande. Fick en mäktig känsla från bilden!

Svar: Vad roligt att höra hur du kände :D Tack!
Johanna Fåglund

du är sån jäkla talang alltså! wowar på allt du lägger upp :D

Svar: Åh, tack! Vad glad jag blir :D
Johanna Fåglund

iddi

As fin! Som en tavla ju!!

Svar: Haha tack iddi :D
Johanna Fåglund

Så himla snyggt!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Omg så vackert! <3

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: