2016

 Hoppas att ni hade ett bra slut på 2015 och får en bra start på 2016 :))
Jag firade in det nya året med Sandra, Pernilla, Michael och Joel med spel och god mat. Vid 12-slaget stod vi på balkongen och tittade på fyrverkerierna. Såklart hade jag kameran med och fotade :p Hade en jättebra nyårsafton! 
Idag har jag varit hemma hos mamma och pappa hela dagen och kollat på filmer, en riktigt slappdag blev det :p Kom precis hem och tänkte att jag skulle lägga upp några av fyrverkeribilderna jag tog igår innan jag ska se på någon serie och gosa med Elton som följde med mig hem :)) 
 
Nikon D800 / Nikon 50mm 1.4

Jättefina bilder som alltid! Hoppas att du får en toppen 2016!

Svar: Tack så mycket! :D Hoppas du får det med!
Johanna Fåglund

Gud så fina bilder!!!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

superfina bilder, älskar första! Ångrar lite att jag inte fotade raketerna faktiskt, menmen :) Gott nytt år på dig!

Svar: Tack! Det gjorde jag också nåt år jag inte fotade så nu försöker jag göra det om jag har möjlighet :p Gott nytt år på dig med :))
Johanna Fåglund

Wow - snygga bilder! God fortsättning på det nya året! :)

Svar: Tack så mycket! Detsamma :))
Johanna Fåglund

Vad fina bilderna blev!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Snyggt!!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Grymt snygga bilder! Mina fyrverkeri bilder blev lite ur fokus. Men det är träning som gäller :)

Svar: Tack! Ja, det kan vara svårt med fokusen, men som du säger så är det bästa att bara öva :))
Johanna Fåglund

Så himla fina bilder! Gott nytt år :D

Svar: Tack så mycket! Detsamma :))
Johanna Fåglund

Superhäftiga bilder!

Svar: Åh, tack! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: