Frost

Nikon D800 / Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1
 
Två bilder som jag fotade i början av året samtidigt som mina frysta såpbubblor. Hade visst glömt av dom här bilderna jag tog på frosten efteråt :p
Just nu har jag blivit sjuk, så kan inte gå ut i det fina vädret och fota, så jag får stanna inne och plugga istället (vilket kanske ändå är bäst :p).  Längtar till våren när macrosäsongen börjar igen. Blir ju inte så mycket användning för mitt macro nu under vintern, förutom till sånna här bilder då, men det är ju inte så jätteofta det ser ut så ute :p

Fina bilder :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

åh snyggt!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Underbara bilder!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Alltså så vackert! Naturen är så fantastisk alltså. Underbara bilder.

Svar: Ja, verkligen! Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Otroligt vackert!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: