Jul på Liseberg

Nikon D800 // Nikon AF 50/1,4G 
 
Eftersom jag, Sandra och hennes pojkvän fyller år ungefär samtidigt brukar vi fira det tillsammans. Denna gången blev det att gå ut och äta på restaurang och sedan gick vi en sväng på Liseberg. Det är ju så mysigt och fint där nu under julen, men det var nog inte vi ensamma om att tycka, var verkligen hur mycket folk som helst! Det var kul ändå att gå runt där lite, titta på allt och såklart fota ;p Var ju några år sedan jag var där på julen. 

Jättefint minns att jag var där som barn och älskade alla dessa vackra ljus :D

Svar: Ja, det är verkligen fint med alla lampor dom har nu :D
Johanna Fåglund

Såå fina bilder!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: