Glad!

Canon Powershot G15
 
Åh, jag blev så glad förut! McFly har släppt ett album nu med alla livelåtar dom spelade under konserterna i september, hela 67 stycken! Det tråkiga är att det bara finns på itunes. På Spotify finns bara 14 av låtarna ;o Får hoppas att deluxealbumet med alla kommer ut snart där också. Men det var inte det jag blev så glad för, eller jo, för jag har verkligen velat ha ett sånt här album för dom är så sjukt bra live, bara synd att jag inte kan lyssa på det. Men det jag blev extra glad för var när jag såg att McFly hade lagt upp min bild på sin Facebooksida, den bilden här över på Dougie från konserten i London! Och inte nog med det, Dougie själv har lagt upp den på sin instagram också!! Han har alltså sett min bild, tänkt "åh, det var en bra bild" (ellet nåt), sparat den på sin telefon (antar jag), och lagt upp den på sin instagram! Det kanske låter knäppt att jag blev så glad för en sån sak, men det känns faktiskt väldigt bra att han har sett en bild som jag har fotat och gillar den så mycket att han vill visa upp den för alla sina följare. Så himla galet :D 


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: