Frozen

Nikon D800 // Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1
 
Nu är det nästan en vecka sen jag gjorde ett inlägg på bloggen! Det borde verkligen bli förbättring på det, men det har varit lite fullt upp nu när man kommer hem efter skolan så jag har inte hunnit. Jag har i alla fall bara en dag kvar i skolan nu och sen är jag ledig till efter nyår, så då ska jag hinna fixa massa bilder som bara väntar på att få bli redigerade :p 
 
Det känns fortfarande inte som att det snart är julafton, antagligen på grund av vädret. Är ju så himla tråkigt när det bara är helt grått och mörkt hela dagarna. Hade inte varit fel att få se solen lite, eller snö och minusgrader. 
Som när jag fotade bilden här över i början av året, då var det soligt och runt tio minus, perfekt för att såpbubblorna skulle frysa och få fina mönster. Ni borde testa på detta (även om ni inte fotar för det är så häftigt att bara se det). Jag har blandat vatten, diskmedel och sirap (dom skulle hålla bättre med det i), hur mycket av varje vet jag inte vad jag hade, jag bara hällde i tills det funkade att göra bubblor :p 

Tråkväder här med! Skulle varit kul med lite frost iaf till jul! :D Fin bild. :3

Svar: Ja, det tycker jag också! Tack så mycket:))
Johanna Fåglund

Så himla vackert! Snyggt & fyndigt 👍

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: