Elton träffade tomten

Nikon D800 // Nikon AF 50/1,4G 
 
Tidigare i veckan fotade jag julbilder på Elton som skulle bli digitala julkort. Tyckte dom blev ganska så mysiga och på den understa blev det rätt fint med stjärnfiltret. Elton var så duktig som satt stilla under hela tiden jag fotade. Igår var han så söt också, haha. Min bror kom in med en tomtemask på sig och direkt började Elton att morra högt och skälla på honom (han morrar aldrig annars om han inte leker, och skäller gör han väldigt sällan). Bra att veta att man har en liten vakthund haha, fast han viftade massa på svansen samtidigt som han morrade, så vet inte om han trodde det var en lek eller om det var något farligt :p Det ser så kul ut också eftersom han är så liten (väger ju bara 2.5kg), men han tror nog ibland att han är större än vad han är. 
 
Blev en mysig julafton igår. På morgonen åt jag julfrukost hos mamma och pappa med min bror och hans tjej. Lite senare på dagen kom några i släkten dit, vi åt god mat, kollade lite på kalle anka och fick fina julklappar. På kvällen följde Elton med mig hem och sov här :)) Vädret var ju lite skumt igår också, haha. Först klar himmel, sen ösregn, sen blev det klart igen och så höll det på hela dagen. När vi skulle äta började det blixtra och åska, haha. Det hade snöat i norra Göteborg också sa min kusin. Så det var lite blandat väder igår kan man ju säga :p 
Hoppas att ni alla också har haft en mysig julafton :)) 

Härligt söta bilder på Elton :) En fortsatt trevlig jul :)

Svar: Tack! Detsamma:))
Johanna Fåglund

Superfina bilder och det låter som om du haft en riktig mysig jul! :D

Svar: Tack! Det har jag haft! :))
Johanna Fåglund

Men åh vad söt och så himla fina bilder!

Svar: Ja, han är söt den där :)) Tack så mycket!!
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: