I September

Nikon D800 // Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR
 
Kommer ni ihåg i våras när jag skrev om konserterna McFly skulle ha i juni och att jag så gärna ville gå, men kunde varken få tag på biljetter eller hade någon att åka med? Dom flyttade konserterna till september istället för att Harry hade skadat sig. Jag fick tag på biljetter till konserten 26e september (den första där dom spelar Room on the third floor), så jag och Lisa åker till London nästa månad!!! :D Vi var ju där i april förra året och såg McBusted, det ska bli såå kul att åka på konsert igen! Blir fjärde gången jag åker dit för att se McFly (McBusted medräknat). Denna gången kommer vi stanna två hela dagar, så vi passar på att åka till Harry Potter Studios också! Har velat åka dit länge, fast det har inte blivit av, men nu äntligen ska jag få komma dit. Är det någon av er som varit där? Vad tyckte ni och hur många timmar spenderade ni där inne? :)) 
 
Jag redigerade en bild som jag inte visat innan från förra hösten när jag var där med Tobias. Tyckte att det var en passande bild i detta inlägg. 

Är inte alls avis på dig nu eller jo ganska så mycket! Var på Studio Touren för ett par år sedan då tog jag Harry Potter bussen från London och spenderade 4 timmar därinne innan bussen gick hem igen. 4 timmar som bara sa Poff så var dem borta. Det är en speciell känsla att gå runt där. Så nära magi som man bara kan komma. Vill åka tillbaka då de året efter vi var där öppnade Hogwarts Expressen. :) hoppas att ni får det fantastiskt bra! Nämnde jag att jag var avis?

Svar: Haha :P Kan tänka mig att tiden gick fort där inne. Vi ska ta oss dit på egen hand för att vi ska kunna stanna så länge vi vill. Det ska bli så himla roligt att få se allting :D!!
Johanna Fåglund

Fy vad roligt! Känslan att få se sina favoritband är obeskrivlig!
Jag har varit till London och sett mitt favoritband Blue 2 ggr. Hoppas ni får det awesome!
Är lite avis på HP-studios också, haha!

Bilden är dessutom grym!

Svar: Jaa, det är det verkligen! Fick träffat dom när dom var i Göteborg förra sommaren också, helt sjukt galet var det :D Tack så mycket!
Johanna Fåglund

åh vad roligt, en liten höstresa! vilken pepp va :)

Svar: Jaa, det ska bli roligt att komma iväg lite då :))
Johanna Fåglund

såå vacker bild! <3

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

alltså åh, så himla roligt!! önskar att jag också kunde åka!

Svar: Jaa, det ska bli så himla roligt! Synd att du inte kan åka :/ Men det kommer fler tillfällen :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: