Tre från Källsjö

Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR
 
Här är tre bilder som jag fotade i Källsjö för två år sedan. Vi var där typ i mitten av april och hade verkligen hur bra väder som helst! (Det var 18 grader och man kunde gå i linne, fast kanske inte just när jag fotade dessa bilderna :p). Imorgon åker vi dit igen. Kommer nog inte ha lika tur med vädret, men det verkar som att vi kommer klara oss utan regn den mesta tiden iaf. Mamma, pappa och Elton är redan där nu, men jag, Tobias, Viktor och Tova ska åka imorgon och ska vara där över helgen.
Källsjö är ett mysigt litet ställe någon mil utanför Ullared där vi brukar hyra en stuga någon gång om året och har gjort det sen jag var liten. Vi kommer inte åka in till Ullared denna gången då vi hellre vill spendera tiden i Källsjö. Nu ska jag börja packa väskan och ladda kameran så det är klart att åka efter jag har kommit hem från praktiken :)) 
Kommer nog inte bli något inlägg här under helgen, men jag finns som vanligt på instagram (stargirlphoto). Hoppas att ni får en bra helg! 

Sandra

Jag vill minnas att du sa det sist också, att ni inte skulle åka till Gekås ;) upp till bevis!

Svar: Du minns feeeeel Sandra :D (eller kanske inte)... Haha, nä men över halva lördagen försvann sist, så det känns inte värt. Har ju nyss varit där ändå :p
Johanna Fåglund

Ser ut som om du kommer ha en mysig helg :)
Så tokfina bilder!

Svar: Det kommer jag säkert :)) Tack så mycket!
Johanna Fåglund

Hoppas du får en jättemysig helg, hoppas det blir många fina bilder också! :)

Svar: Det har jag :)) Fast så många bilder blir det tyvärr inte eftersom vädret inte varit det roligaste ;o
Johanna Fåglund

Va säger du, man vill väl alltid till Ullared ;) haha ne, hoppas ni haft det bra i Källsjö! :-)

Svar: Haha jaa ;p Fast vi tog en liten sväng dit innan vi åkte hem ändå :D
Johanna Fåglund

Åh vad fina bilder :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Då har du inte varit långt ifrån där jag bor ☺
Du fotar underbara stjärnhimmelsbilder. Själv så försöker jag lära mig just nu. Tack för alla tips du lägger ut.

Svar: Jasså :p Det är mysigt där borta. Tack så mycket! Kul att du gillar dom :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: