När jag fotade solnedgången

Samsung Galaxy S6
 
Såhär såg det ut när jag fotade solnedgångsbilden som jag la upp för några dagar sen. Tycker om att fota kameran när jag fotar :p Ser så mysigt ut på något sätt. Tycker nog att denna bilden blev bättre som jag tog med mobilen än den som jag tog med kameran, haha.. 
 
Det har varit jätteroligt att se alla svar jag fått på min lilla undersökning jag la upp igår. 50 personer har tagit sig tid att svara än så länge! Jag har tänkt att göra en sammanfattning av den i ett inlägg, men det får nog bli om några dagar. Just nu har jag fullt upp med praktik och loggboksskrivande :p 

Ja, det ser jättehärligt ut! :D

Svar: Det var det :))
Johanna Fåglund

Vackert!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Verkligen mysigt att ha med kameran på bild också :)

Svar: Jaa :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: