McFly :D

Nikon D800 / Nikon AF-S 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED VR
En bild på Elton från förra månaden. Stackarn har blivit lite magsjuk nu, hoppas att han mår bättre snart igen! 
 
En lite bättre sak är att McFly är tillbaka igen efter typ 2 år som McBusted. Jag älskade såklart McBusted också, men McFly har alltid varit och kommer alltid vara det bästa :D Dom ska ha en liten turné till sommaren där dom spelar tre konseter i fyra olika städer. Det roliga är ju att alla tre konserterna är olika! Första kvällen kör dom Room on the 3rd floor + några av deras hits, andra kvällen blir det Wonderland och Motion in the ocean och den tredje kvällen spelar dom Radioactive och Above the noice. 
 
Jag måste bara gå på en av dom och jag hoppas verkligen att jag kan göra det! Det var inte lätt att bestämma mig för vilken kväll jag helst skulle vilja gå (jag vill ju såklart på alla, fast en får räcka), men det får nog bli andra kvällen med Wonderland och MITO just för att jag skulle vilja höra Transylvania live igen (ingen som undgått att Dougie är min favorit va? han sjunger ju mycket i den :p), sen Little Joanna, I wanna hold you och The Ballad of Paul K skulle vara kul att få höra live också.. eller ja, alla låtar skulle ju vara det :p 
 
Vilken kväll hade ni valt? :D 

Hade också valt kvällen med Wonderland och mito. Too close for comfort och transylvania är två av mina absoluta favoritlåtar :)

Svar: Dom är ju så bra :D Hoppas bara att man kan få några bra biljetter för det verkar som att många vill gå på just den :p
Johanna Fåglund

Drömmen är ju att höra Transylvania live så lätt val där! Skulle vara överlycklig om jag kunde få uppleva det :)

Svar: Jag har hört den två gånger live redan och det är bara såååååå bra :D Den är verkligen speciell, den låten!
Johanna Fåglund

ååh, hade också velat gå men har inte råd nu när det är student och allt :(( Sååå svårt att välja, helst hade jag ju velat höra MITO och Radioactive, haha! Men hade nog också valt kväll 2!

Svar: Åh, vad synd! Samma här, både MITO och Radioactive är mina favoritalbum, fast jag var ju på Radioactive tour 2008, så det får bli MITO nu. Och Wonderland är ju jättebra, det också :))
Johanna Fåglund

Vet du vart och vilka datum det är? Tänkte om jag för en gångs skull kanske skulle kunna åka och se dem :)

Svar: I London är det 28, 29 och 30 juni :))
Johanna Fåglund

Anonym

Piiiiiiiiip kommer missa dem igen!!! Är där 17-21 :'(

Suck! förra kommentaren som är anonym är från mig :P

Svar: Å, vad synd!:( men är säker på att det kommer fler chanser snart igen nu när dom äntligen är tillbaka :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: