Källsjö 15-17 april

Idag kom vi hem efter en mysig helg i Källsjö. Vädret har inte varit det bästa, regnat alla tre dagarna. Men igår var det uppehåll då och då, så man kunde ändå gå ut lite. Jag, mamma, Tobias och Elton gick ner till den stora stranden där Elton fick springa av sig. Vilken fart han har alltså! Försökte fota honom, men det var inte så lätt :p 
På kvällen efter att vi ätit middag såg jag att det hade slutat att regna och det gick att se himlen lite, så jag, Tobias och Elton gick ner till den lilla stranden för att fota solnedgången. Vi fick iaf se solen i några minuter innan den försvann. 
Blev inte många bilder denna helgen, det var synd, men här är några av dom i alla fall :)) 
 
Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR / Nikon 50mm 1.4G 

Sista bilden var helt underbar!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

ååh så fina bilder!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Superfina foton! Och hunden!!😍

Svar: Tack så mycket! Ja, han är galet söt :D
Johanna Fåglund

Åh vad fina bilder :D

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Vackra bilder 👍 Söt vovve 😉 Snyggt!!!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Så fina bilder!! Och Elton är ju så söt :D

Svar: Tack Alma! Ja, visst är han :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: