För ett år sedan

Att det redan gått ett år sen jag och Lisa åkte till London för att se McBusted ;o Vi åkte samma dag som konserten, så det är precis ett år sedan vi var på den och den var huuuuuur bra som helst! Tur att den finns på dvd, så man kan se den fler gånger. Har ibland på den bara för att lyssna för att dom är så himla bra live! 
Vi hade hela dagen efter konserten att gå runt i London och göra massa roliga saker. Hade inte varit där på fem år, så det var kul att komma dit igen (så hamnade jag där en gång till efter ett halvår igen :p). Vi hade verkligen perfekt vårväder med 17-18 grader! Denna resan hade inte kunnat bli bättre :D
Här kommer några av mina favoriter från resan.  
 
<3
 
Canon Powershot G15 
 
Denna bilden var det jag fotade på bilden ovanför :p 
 
Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR / Nikon 50mm 1.4G 

Så fina bilder :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

alltså jag gråter med hjärtögon. älskade stad, älskade band och såååå fina bilder du fångat!

Svar: Jaa, saknar McBusted nu när dom inte är ett band längre, men jag läste att någon som pratat med Danny skrev att McFly kommer tillbaka i år!! :D Tack!!
Johanna Fåglund

åh vad vårigt det var där då! älskar körsbärsträden :)

Svar: Jaa! Det var härligt att tjuvstarta våren lite då :p Jag med, såå fint med alla träd som blommade :D Och snart är det dags för det igen!
Johanna Fåglund

Har inte hunnit kolla på DVDn ännu men köpte den på filmrean i London för 70kr :)

Svar: Åh, kul! Du borde se den snart :)) Synd bara att dom inte spelade in konserten dagen efter istället, den var liite bättre då haha ;P
Johanna Fåglund

R U SERIOUS?! åååh! <3

Svar: Jaa! Jag hoppas att det stämmer :D!!
Johanna Fåglund

Är helt seriöst fast i din blogg. <3

Svar: Åh, så himla kul att höra!! :D
Johanna Fåglund

åh finaste London!! Har inte varit där på snart två år :(

Svar: Jaa, bästa staden :D Åh, men du kommer säkert dit snart igen :))
Johanna Fåglund

Snyggt 👍 Jag flyger till London idag 😉

Svar: Tack! Vad roligt :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: