Blåsippan

Nikon D800 / Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1
 
Äntligen har jag haft lite tid nu ikväll att krypa runt med kameran och fota vårbilder! Såå härligt var det :)) Hoppas att jag har lite mer tid till att fota nu när praktiken slutar nästa vecka. Sen är det ju bara en kurs kvar innan jag har ett långt sommarlov, så det är ju inte jättelänge kvar tills jag har massa tid att fota igen. 
Nu tänkte jag gå och lägga mig och se på ett avsnitt av någon serie innan jag ska sova. Är så trött! Började 6.30 idag och börjar 7.30 imorgon. Fördelen med det är ju iaf att jag slutar tidigt :p 

Sandra

Men.. Hur kan din praktik redan vara slut? Du började ju nyss och vi har inte ens träffats? Skäms på oss! 😘

Svar: Jag vet ;o Dumt att vi blev sjuka den gången vi skulle ses :(
Johanna Fåglund

Jättefin macro-bild, jag förstår dig precis, jag hade hoppats på mer tid rent allmänt jag också men har jobbat mkt.

Svar: Tack! :)) Ja, det är så synd när man inte har tid! Känner mig nästan stressad över om jag inte kommer hinna fota så mycket vårbilder som jag vill :p Men det har ju precis börjat bara!
Johanna Fåglund

Åh så blå och vacker! Underbara färger. Jag längtar så det gör ont efter att allt börjar slå ut. Jag är just nu i ett litet vacuum när det gäller fotandet. Vill ha vårgrönskan - då kommer ju inspirationen igen!

Svar: Tack så mycket! Så blir det för mig också när man bara väntar på att våren ska komma!
Johanna Fåglund

Härligt att du fått tid att krypa runt på marken och fota :) Superfin bild :) De små vårblommorna är så gulliga :)

Svar: Tack! Jaa, det var tur jag gjorde det igår då jag blivit sjuk idag ;o
Johanna Fåglund

Det blev så fint med bra skärpa där i mitten på bilden! :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Så fin bild! Du är så otroligt duktig med kameran!!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Kan du inte göra någon form av inlägg hur du gör när du fotar såhär fina macro bilder, typ vilket objektiv, hur du redigerar osv.. hade varit SÅÅÅ KUL att få ta del av det...

Svar: Det skulle jag kunna försöka göra :))
Johanna Fåglund

Så fin bild :D

Svar: Tack! :)).
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: