Skapat en FB-sida

Ett lite höstigt kollage fick passa bra idag med olika höstbilder jag fotat under åren 
 
Jag har skapat en Facebooksida för mina foton nu. Har tänkt länge att det kan vara bra att ha, men inte blivit av förrän nu. Än så länge är det rätt tomt på sidan, men det kommer dyka upp lite bilder då och då. 
Om ni vill kan ni ju gå in och gilla den :D -->Klicka här för att komma dit<-- 

wohooo, roligt! helt rätt att sprida de fina bilderna till andra ;)

Svar: Hehe ja, tyckte det var dags med en facebooksida nu :P
Johanna Fåglund

Underbart kollage!

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

vad använder du för redigeringsprogram? superfina bilder

Svar: Photoshop CS5 använder jag. Tack :))
Johanna Fåglund

Men åhhh vilka vackra bilder! Vill ha mer höstbilder :D Älskar hösten <3

Svar: Tack! :D Får hoppas på fint väder i höst så man kan fota massa fina bilder :))
Johanna Fåglund

Superfina bilder! verkligen!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Ojojoj vad mycket fint! Utan mörkret är hösten helt klart den bästa årstiden

Svar: Tack! Håller med dig! Hösten är den finaste årstiden, men jag tycker sommaren är härligare :p
Johanna Fåglund

Elin

Roligt! Har du några tips på hur man ska få bilderna att behålla kvalitén när man laddar upp dem på Facebook?

Svar: Att spara bilderna för webben och inte lägga upp för stora bilder. Det hjälper lite iaf, fast Facebook förstör kvalitén en del ändå.
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: