Ny design

Som ni kanske ser har jag fixat en ny design på bloggen. Kände att det var dags att göra det nu för jag har inte bytt på jättelänge. I början av 2014 gjorde jag headern och resten av designen var ännu längre sen. Så det känns bra med lite nytt även om jag gillade hur jag hade det. Blev också en lite nyare profilbild, den jag hade innan har jag haft sen 2012 och denna nya är i alla fall från i år :p 
Större bilder har jag fixat så jag kan lägga upp nu med, kände att dom var lite små innan. Kommer se lite knäppt ut i mina gamla inlägg nu när bloggen är bredare, men det får vara så. Kanske byter ut bilderna till större i några resekategoier då jag gillar att kolla tillbaka på dom. 
Har fortfarande lite kvar att fixa, kanske en annan bakgrund, byta ut bildspelet och länkarna i menyn som inte fungerar. Men det får jag lösa en annan gång för just nu hinner jag inte (ska upp tidigt och bröllopssminka imorgon). Vill man kolla på fler bilder i min blogg fungerar arkivet som det ska i alla fall :)) 
(kan hända att min header försvinner. Har laddat upp den på en annan sida då det inte går med över 1000px här på blogg.se, om den gör det får jag hitta någon annan sida att lägga upp den på) 
 
Vad tycker ni om den nya designen? Ni får gärna säga till om ni hittar något mer som inte fungerar :)) 

Tusen gånger bättre än den tidigare och kul med större bilder! :D

Svar: Tack :D Ja, har länge velat ha större bilder, men aldrig orkat fixa det :p
Johanna Fåglund

Det blev superfint, bra jobbat! :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Jag tycker det blev jättefint! :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Vad fint det blev! Roligt med lite förnyelse! :D

Svar: Tack! Jaa :))
Johanna Fåglund

Jättefint! Uppiggande med lite nytt :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så fint! Du är så duktig :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Superfint :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åhhh herregud vad fint <3 Gillar bakgrunden på headern, blev inspirerad att göra en ny header nu också :D

Svar: Åh, tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Anonym

Sjukt snygg Header det blev ! 😍😍😀👍

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: