Min sommar 2015

Så var det redan första september och sommarmånaderna är över. Tråkigt att det mesta av juni och juli var kallt och blött, men augusti kan man inte klaga på. Så det var tur att vi fick lite sommar i slutet i alla fall. Sen åker jag ju till grekland på fredag och får lite mer sommar :)) Ska bli härligt. 
Det känns inte som att jag fotat så mycket under dom här månaderna, men jag tänkte ändå sammanfatta min sommar i ett inlägg, precis som förra året
 
One Direction-konsert 23 juni här i Göteborg. Riktigt bra även om jag inte såg jättemycket pga alla armar :p 
 
McBusted som förband <3 Såå himla bra! Denna dagen var den bästa på hela sommaren!  
 
Träffade även McBusted/McFly på flygplatsen när dom kom hit! Tänker tillbaka på detta typ varje dag :p Som jag hade längtat efter att få träffa dom i 10 år och äntligen hände det!! 
 
En dag på Hönö med Sandra, Michael och Joel :)) 
 
Jag och Tobias tog bilen ner till Tylösand. Dn bästa stranden jag varit på i Sverige!  
 
Var ute och fotade meteorregnet och stjärnorna. Och en fin solnedgång i slutet av augusti. 

så otroligt fina bilder! gillar speciellt de två första naturbilderna :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Så fina bilder :D

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Så fina bilder och vilken härlig sommar du haft :)

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Riktigt fina bilder! Som vanligt ^^

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

jessica

Hejsan!

Kan du inte berätta hur du redigerar dina bilder? Tänker då speciellt på blombilderna?

Svar: Har ett sånt inlägg i min redigeringstips-kategori, men blombilder brukar jag mest använda curves till bara.
Johanna Fåglund

Vilka otroligt vackra foto! Och vad kul m konsert - det bästa med sommaren :)

Svar: Tack :)) Jaa :D
Johanna Fåglund

Fantastiske bilder :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: