20 från Norge

För ett år sedan gjorde jag och Tobias våran senaste resa till Norge, eller vi hade precis kommit hem efter en låång dag i bilen. Känns tråkigt att vi inte åkte dit i år, men har ju gjort annat kul istället. 
Det var mysigt att se hur Norge såg ut på hösten också och det var massa fina färger när vi åkte runt där bland bergen. Här kommer 20 av mina favoritbilder från den resan :)) Fler bilder finns i min kategori Norge 2014
 
Utsikten precis utanför stugan på våran första camping. Så himla fint!! 
 
Utsikt från Dalsnibba, ca 1500 möh. 
 
Denna har ni ju säkert sett innan, men jag gillar den så mycket :)) 
 
Geiranger 
 
Gudbrandsjuvet 
 
På väg upp för Litlefjellet 
 
Romsdalshorn och Trollväggen 
 
Molnigt vid Trollstigen 
 
Och avslutar med denna på dom fina molnen tagen från bilen på hemvägen. Vill åka dit snart igen! Hoppas på nästa sommar :)) 

Älskar dina bilder :D

Svar: Åh, tack :D
Johanna Fåglund

Vilka underbara bilder, blir helt mållös!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Så sjukt fina bilder!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Ååh! <3 Som taget ur en saga!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Såååå vackert!

Svar: Taack :))
Johanna Fåglund

MEN vad vackert! Hösten är min favoritårstid och att åka någonstans riktigt fint samtidigt är ju superkul! :)

Svar: Tack! :)) Ja, det var väldigt kul att få se alla höstfärgerna där uppe bland bergen.
Johanna Fåglund

wow vilka bilder

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

wow, makalösa bilder!

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Anonym

Vad fint! Hur fick du till vattenfallet? När jag fotar rinnande vatten i dagsljus och har längre slutartid så blir bilden alldeles för överexponerad trots att jag har minsta bländaren/största f-värdet!

Svar: Tack! :)) Det behövs ett ND-filter när man fotar med längre slutartider på dagen. Jag hade ett ND 1.8 till den bilden.
Johanna Fåglund

Sofia

Du lägger upp OTROLIGT(!!!!!!!) fina bilder. Mållös! Undrar om din pojkvän också publicerar sina bilder någonstans? Skulle vara kul att se dom också!

MVH Sofia

Svar: Åh, tack så mycket!! :D Nja, han har en blogg, men det brukar inte komma upp bilder där så ofta. Han fotar inte lika mycket som mig och när han väl gör det fixar han aldrig bilderna. Får tjata på honom lite mer :p http://wangbergphoto.blogg.se
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: