Vinterkollage

Jag gillade det kollaget med höstbilder som jag la upp i förrgår, så jag gjorde tre stycken till för resten av årstiderna och här under är vinter (som ni kanske ser :p). 
I helgen ska vi åka till en stuga i Källsjö med familjen och det är inget bra internet där, så jag kommer inte kunna göra något inlägg här på bloggen. Men för att det ändå inte ska bli tomt här kommer jag göra två schemalagda inlägg med vår och sommarkollaget som kommer upp under helgen.
Ska bli kul att åka iväg lite igen och hoppas att det är fint väder så jag kan fota lite.  
 
Vilken bild i kollaget gillar ni mest? :)) 

så kul! Fint kollage :) Någon gång när du är i Källsjö får vi passa på att fota ihop, bor ju typ 10-15 min därifrån ;)

Svar: Tack! :)) Jaa, det borde vi! Synd att jag inte är där lite oftare bara, typ 1-2 helger om året brukar det bli :p
Johanna Fåglund

Den andra eller tredje bilden är nog mina favoriter :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Sandra

haha, bilden på Elton är lätt favoriten! Sötnöt! ❤️

Svar: Haha :D Han är lite söt den där.
Johanna Fåglund

Svårt att välja då många är så fina, men gillar den i mitten, nr 5. Och den nedanför med röda stugan, känns så fint svensk!

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Första och fjärde bilden! <3

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Alla bilder är fantastiskt fina, men den i mitten är min favorit! Du är så otroligt duktig!

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Alla bilder är jättefina, men jag gillar den i mitten mest :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Den lilla röda stugan! Och någon snöflingorna, önskar att jag kunde ta en sån bild.

Svar: Tack! :)) Bläddrar du ner några inlägg (i inlägget "svar") har jag en liten beskrivning på hur jag fotat snöflingor :))
Johanna Fåglund

Ååh vad fint! Jag längtar lite till vintern nu. :)

Svar: Tack! :)) Hoppas att det blir en fin vinter i år med snö mer än under 1-2 veckor bara :p
Johanna Fåglund

Jag tycker verkligen om den bilden där det snöar. ^^

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Åke

Var bild har din egen charm... Isen/frosten är riktig läcker den röda stugan är också vacker... Den lilla charmiga hunden tar priset :) Inte bara för att jag har en liknande utan snön gör charmen, jakt, jakt jakt och spårsinne i deras innre ger avspegling på nosen :)

Svar: Tack så mycket! :)) Hehe jaa, han hade varit nere och sniffat i snön haha :D
Johanna Fåglund

Alla bilder är superfina verkligen, men mitten bilden är ju helt otrolig!! :D

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: