Vårkollage

 
Här är vårkollaget i min lilla bildserie med årstider :)) 

Sandra

åh, nu längtar jag ju till våren bara för det!

Svar: Haha :P Det är härligt med vår, men först vill jag ha fin höst och vinter, fast våren får gärna komma tidigt nästa år :))
Johanna Fåglund

Så fina bilder!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så fina bilder!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Ååhh, så himla fina bilder, får jag använda dina inlägg som inspo och göra samma sak? :D

Svar: Tack så mycket! Ja, självklart :)) Blir kul att se dina kollage sen!
Johanna Fåglund

svar: Ja då ska jag göra några kollage, både vår, sommar, höst och vinter, olika bilder från olika år, dom kommer upp på bloggen i veckan :)

Svar: Vad kul. Ska hålla utkik :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: