Morgonljuset

Nu ska snart jag och Tobias åka ner till Källsjö där mina föräldrar, min bror och Elton redan är. Det är ett så mysigt litet ställe och blir en härlig omväxling från stan över en helg. Förra året var vi där första helgen i oktober också och då tog jag dom här två bilderna en morgon. Ljuset var så himla fint! Jag kommer gå ut tidigt en morgon denna gången med och hoppas på att få se någonting fint att fota igen. 
Hoppas ni får en bra helg alla :)) 
 
Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR 

Vilka härlig bilder - det känns nästan som om man är där!

//Carina

Svar: Åh, tack :D
Johanna Fåglund

Blev sjukt sugen på mysiga höst-promenader nu! Och det ska till mycket innan jag frivilligt rör på mig ;)

Svar: Haha :p Vad bra då! Höstpromenader är ju så himla mysigt :))
Johanna Fåglund

Men gu så vackert!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Ja verkligen otroligt fint ljus! Underbara hösten i Sverige alltså! Vi bor i ett så vackert land och det glömmer man att se ibland! :)

Svar: Jaa, verkligen! :))
Johanna Fåglund

Fina bilder. Sånt magiskt ljus. Ska försöka ge mig ut nu i helgen och fotografera lite höstbilder :D

Svar: Tack så mycket! Hoppas det blev några fina höstbilder i helgen :))
Johanna Fåglund

Maria

Såååå magiske bilder. Please berätta hur du redigerte de? har du lagt til noe filter?

Svar: Tack så mycket! :)) Det är svårt att säga hur jag gjort då jag inte kommer ihåg exakt för det var rätt längesen jag redigerade dom.
Johanna Fåglund

Helt otroliga bilder, superfina!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åke

Så vackert! Vad finns ljuvligare än att gå ut så där en oktobermorgon...

Svar: Tack! :)) Ja, det är verkligen fint ute på morgonen vissa höstdagar.
Johanna Fåglund

Sanna

Hur fångar man detta på bild? Det ser så magiskt ut. Med ögat kan jag också se det här i skogen, men får inte till det i kameran.

Svar: Åh, det är svårt att förklara. Jag tycker att jag fick med det rätt bra på bilden från början, gäller att försöka stå på rätt plats och få rätt vinkel, men sen har jag gjort det lite tydligare genom mer kontrast och lite så. Kommer inte exakt ihåg då det var rätt längesen jag redigerade dom :p
Johanna Fåglund

Vilken mysig bild!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så vackra bilder:-)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: