Källsjö - 3 Oktober 2015

I lördags skulle pappa, Viktor och Tobias åka ut tidigt med båten på sjön. Jag ville inte följa med, men jag hade ändå ställt klockan tidigt för att kolla om det var fint ljus ute, men det var helt grått, så jag gick och la mig igen. Lite senare åt jag och mamma frukost och sedan gick vi ut på långpromenad med Elton. Först gick vi till den lilla stranden och sen den stora och det var nästan helt spegelblankt på sjön. Kvällen innan blåste det ju rätt mycket när vi fotade nattbilderna. 
Efter att både vi och dom andra hade kommit tillbaka till stugan åkte jag, pappa, Viktor och Tobias in till Ullared som ligger ca 10-15 minuter ifrån Källsjö. Det tog lång tid innan vi hittade en parkering och det var kö in till Gekås, inte kul, men det gick rätt snabbt ändå.. Efter två timmar eller något var vi ute igen och när vi kom tillbaka till stugan körde vi femkamp där jag kom sist ;o 
Innan maten tog jag och Tobias en promenad ner till sjön för att se på solnedgången, men det var för molnigt. Kvällen spenderades med ännu mer spel :)) 
 
Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR / Nikon AF 85/1,8G

Tycker det är så himla fint när de speglar sig i vattnet :D

Svar: Jaa, jag med :))
Johanna Fåglund

Vackra bilder! Hittade precis hit, ska titta runt lite mer! :)

Svar: Tack! Vad roligt! :))
Johanna Fåglund

Låter som en härlig kväll det där. Fina bilder. Måste verkligen ta mig till Ullared och prova på att handla någon gång :P

Svar: Det var det! Tack :)) Det borde du göra, men försök att inte åka på en helg på hösten, det är alldeles för mycket folk då :p
Johanna Fåglund

Så härliga bilder :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Hittade nyligen till din blogg har verkligen fastnat.. Dina bilder är helt otroliga! :D

Svar: Vad roligt! Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Himla vackert!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Felicia

Vad lugnt o harmoniskt det ser ut, jättefina bilder!! Är sista bilden ihopredigerad med flera exponeringar?:)

Svar: Tack! :)) Nej, det är bara en bild.
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: