Halloween på Liseberg

Passande med fullmåne :))
Nikon D800 / Nikon AF 50/1.4G
 
Liseberg har ju öppet nu för första gången vid halloween, så jag, Pernilla och Sandra åkte dit för att se hur det var. Tyckte inte att det var något speciellt faktiskt, lite fågelskrämmor och pumpor här och var och lite mörkare än vanligt. Dom hade tre skräckhus som vi tänkte kunde vara kul, men när vi kom vid fem-tiden hade alla biljetter till dom redan sålts slut, det var synd.
Så vi gick bara runt, spelade lite (jag vann inget såklart, vinner aldrig, men Pernilla vann som vanligt :p) och vi letade efter någonstans att äta och det var förvånansvärt svårt att hitta något som var öppet. 
Så jag tyckte inte det var så bra med halloween på liseberg, hade förväntat mig mer läskigt. Tycker att jul på liseberg är mycket bättre, är ju inte så lång tid kvar tills det öppnar :)) 
Någon mer som varit på halloween på liseberg? 

Jag har varit så sugen på att åka ner just för att jag älskar Halloween men jag trodde personalen skulle vara utklädd? Av de jag hört så skulle det bli "läskigt" vid 17:00 men du såg ingen som var utklädd då? :/

Svar: Ja, trodde det skulle vara läskigare och personal som var utklädd, men såg bara en när vi stod i kö på Burger King. Skräckhusen kanske hade vart roliga, så om du ska dit, köp biljetter till det på internet innan så dom inte är slut när du kommer dit.
Johanna Fåglund

Coola bilder! :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: