Halloween Makeup II - Masquerade Mask

 
Andra sminkningen i mitt lilla halloweentema är en maskeradmask som jag gjorde idag. Denna är den jag är minst nöjd med, blev inte alls som jag ville, men hade inte tid att göra om den, blev iaf lite bättre när jag la till blodet.. 
 
Tidigt imorgon åker jag och Tobias till London! Ska bli väldigt kul :)) Har tidsinställt dom andra sminkningarna, så dom kommer komma upp även om jag är borta. Sen finns jag på instagram också som jag säkert uppdarerar under resan (stargirlphoto). Hoppas att ni får en bra halloweenhelg! 

Så snyggt

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Du är så sjukt duktig på sminkningar. Önskar att jag var iaf hälften så duktig :)

Svar: Tack så mycket! Bara man övar så lär man sig, kan ju kolla videos och så. Eller så gör man som jag (som inte kunde något om smink innan) och går en makeuputbildning :p
Johanna Fåglund

Men haallå eller, den med blodet är ju sjuuuukt snygg! Den utan är också döläcker, men den med blodet är ju 15 av 10 poäng alltså!

Svar: Haha åh, vad snäll du är! Tack :))
Johanna Fåglund

Sjukts snyggt :D

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: