Grekland 8-9 September 2015

Hoppas ni inte tycker det blir tjatigt med greklandbilder för nu kommer redan nästa inlägg. Slår ihop två dagar eftersom jag inte fotade så mycket. 
Vi tog det mest lugnt på stranden, badade och åt god mat. Har inte så mycket mer att skriva om dom här dagarna :p Så här kommer bilderna.. 
 
Vågorna började bli lite större på våran strand också. Fast det syns inte så tydligt på denna bilden :p 
 
Min goda lunch! 
 
På kvällen såg vi denna bönsyrsan på en lampa utanför hotellrummet. Dom är ju så häftiga, men läskiga ;o Var beredd på att den skulle anfalla mig vilken sekund som helst! Men det gjorde den inte som tur var :p  
Inte dom bästa bilderna. Hade inte mitt macro, så fick fota med mitt 85mm och den inbyggda blixten. 
 
Soluppgången morgonen efter fotad från balkongen. 
 
Denna dagen var det mycket större vågor och dom hissade en gul flagga och badvakterna gick runt på stranden. Jag tycker inte om att bada i sånna här vågor, så det var tur att det bara var en dag med så stora. 
 
Och solnedgången som jag även gjorde en timelapse på medan vi satt och spelade kort på balkongen. Men den dyker nog upp på bloggen en annan dag :p 

Jag tycker det är super kul att se bilderna :D

Svar: Åh, vad roligt att höra :D
Johanna Fåglund

Såå härliga bilder ju ! :D

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

SLUUUUTA vad fint!!

Svar: Tack!! :D
Johanna Fåglund

Blir så avis :D

Svar: Hehe :P
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: