The Swan

Nikon D800 / Nikon AF 50/1.4G
 
Det fanns fler djur än bara ekorrar i parkerna i London. Ett gäng svanar stod fint vid staketet och tittade på oss när vi gick förbi i St James's Park. Dom är ju så fina (och stora) :)) 

Vi besökte St.Jeams Park när vi var i London. Har aldrig varit i en så vacker park i hela mitt liv :D

Svar: Den är verkligen fin! Det är min favoritpark i London, fast Hyde Park är inte långt efter :p
Johanna Fåglund

Åh vilken fin bild!! Ett ställe till jag måste besöka om det blir ett London besök i vår!! :D

Svar: Tack! :)) Det borde du göra. Den parken ligger väldigt bra också mellan Buckingham palace och Big ben.
Johanna Fåglund

Åh så vacker bild :-)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: