Ovanför molnen

Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR 
 
Har fortfarande inte så mycket tid till att redigera, men en bild tänkte jag att jag kunde lägga upp ikväll. En tagen från flygplanet påväg till London. Innan vi lyfte var det grått och mörkt och vi kom upp över molnen precis innan solen kom fram och det blev såhär fint efter en liten stund. Stackars Tobias som satt vid fönstret fick ha mig hängandes över sig för att jag inte kunde låta bli att fota :p Fast tur att det var han som satt där och inte någon annan, haha.. 

Men så fiiint! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Haha känner igen det allt för väl xD

Svar: Haha, bäst om vi som vill fota får fönsterplatsen istället ;p
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: