London 31 Okt 2015 - Hyde Park/Green Park/St James's Park

Nu har jag fått klart några bilder till från London. Lite sent, men min sega dator gör att det tar så onödigt lång tid att fixa bilderna, det är såå jobbigt! Hoppas på att kunna köpa en ny dator snart.. 
Avslutade förra inlägget efter vi hade gått över Millennium Bridge och förbi St Paul's Chatedral. Efter det gick vi runt där på gatorna tills vi kom fram till en tunnelbanestation där vi tog tåget till Hyde Park. Jag har bara varit i Hyde Park en gång innan även om detta var femte gången jag var i London. Den gången var det regnigt och helt grått ute, så parken såg inte så jättefin ut då, men nu var den hur mysig som helst i höstsolen. 
Vi var där en stund innan vi gick bort mot Green Park som vi gick igenom till Buckingham Palace. Efter en snabb titt där gick vi vidare till St James's Park som har varit min favoritpark sen jag besökte den första gången 2009, men denna gången tyckte jag mer om Hyde Park :p 
Jag älskar verkligen Londons parker, såå himla mysiga! Speciellt nu när vi hade ett sånt härligt höstväder. Blev en del bilder också (såklart ;p), så här kommer några.. 
 
Hyde Park
 
Det var en hel del fågar vid vattnet :p 
 
Green Park
St James's Park 
 
En suddig mobilbild på oss också ;p 
 
Nikon D800 / Nikon AF 50/1.4G / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR (första bilden)

Åh, London är så fint! :)

Svar: Ja, verkligen! :))
Johanna Fåglund

Så fina bilder :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Otroligt fina bilder!! :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Önskar vi hade såna parker i Sverige :(

Svar: Jag med! Fast här finns slottsskogen och botaniska trädgården som är bra, men inte riktigt samma sak som parkerna i London :p
Johanna Fåglund

Haha fast jag känner att det blir lite långt att åka endast för att fota outfits xD

Svar: Haha ja, det kanske är lite långt för det ;P
Johanna Fåglund

Åh men wow, vilka jättefina bilder! Särskilt den på svanen och den ovanför :) Klockrena!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

superfina bilder!! :D

Svar: Tack Alma :))
Johanna Fåglund

Såååå vackert! man blir ju sjukt sugen på att åka dit :D

Svar: Tack! Hehe jaa, vill bara tillbaka när jag går igenom bilderna! Är en såå mysig stad :))
Johanna Fåglund

Så fina bilder!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Vilken söt liten tam? ekorre 😉😄

Svar: Jaa, ekorrarna i London är inte rädda för människor alls :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: