Hemma från London :))

Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR
 
Inatt kom jag och Tobias hem efter fyra bra dagar i London. Skulle egentligen landat på kvällen, men planet var tre timmar sent, så klockan halv två var vi hemma. Bortsett från det försenade flyget så har allt varit jättebra och vädret kunde inte varit bättre, sol varje dag och 15-17 grader, så himla härligt! Tyvärr blev det inget besök på Harry Potter Studios, men det får bli en annan gång istället :)) 
Har såklart fotat massa, så det kommer bilder när jag får tid att redigera dom. Här är en så länge från när vi kom fram till Big Ben i solnedgången, det var så fint (men väldigt mycket folk :p).  

Synd att det inte blev något Harry Potter Det är verkligen sjukt häftigt att få se allting från inspelningsplatsen :)

Svar: Jaa, det var väldigt synd, men det får bli en annan gång istället :p
Johanna Fåglund

Vilken magiskt vacker bild

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Härligt! Och ni kanske får kombinera Harry Potter studion med ett teaterbesök på den kommande Potter-pjäsen framöver... :)

Svar: Haha ja, det hade vart nåt! Synd bara att Tobias inte är lika intresserad av det som jag är :p Får åka med nån annan nästa gång som vill göra alla hp-saker :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: