Februaribilden

Nikon D80 - Nikon 35mm 1.8G
 
Nu känner jag mig nästan helt klar med mina kalendrar, så någon dag nu i veckan kommer jag släppa dom :)) 
Nästa år ska jag inte glömma av hur tidskrävande det är att göra dom och börja med dom lite tidigare. Det är bara lite småfix kvar och sen är jag nog nöjd. Ska bli kul att se vad ni tycker om dom. 
Här över är februaribilden från en av kalendrarna. Fotade den från bussen på väg hem från Tobias en vinterdag för nästan fem år sedan. Vill ha en sån fin vinter igen som det var det året. 

Åh, kommer den finnas att köpa? :)
Hur mår du idag? Helt ärligt.

Svar: Ja, det kommer den :)) Jag mår bara bra
Johanna Fåglund

Underbar bild! Nu hoppas jag att vi får snö snart!

Svar: Tack!! Det hoppas jag också! Men verkar inte som det än på ett tag iaf ;o
Johanna Fåglund

Åhhh så vackert :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Wow så vackert

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: