Decemberbilden

Har inte blivit något inlägg här på några dagar, men jag har inte haft tid i helgen. Ska försöka få klart bilderna för nästa Londoninlägg imorgon.
Har hållit på mycket nu med nya kalendrar för 2016 som snart kommer till försäljning. Det är verkligen svårt att välja ut bilder! Kommer att finnas två stycken att välja mellan (en i stående och en i liggande format) och har tänkt göra dom lite annorlunda än sist med större bilder och inga rutor att skriva i på varje datum (tror att dom flesta inte skriver på den ändå). 
Har ni några förslag på vad för bilder ni tycker jag ska ha med får ni gärna skriva en kommentar :)) 
 
Denna bilden kommer att vara December i den ena kalendern.. Tycker den är rätt mysig :p 
Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR 

Verkligen en fin bild! Vintern när den är som bäst :)

Svar: Tack! Ja, verkligen :))
Johanna Fåglund

Åh så fin bild! Ser jättemysigt ut med all snö. Hoppas det kommer en massa snö i år här där jag bor var det snålt med det förra året! :D

Svar: Tack! :)) Hoppas jag med! Var inte många dagar förra vintern med snö.
Johanna Fåglund

Jättefin bild!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Älskar när snön ligger kvar vilken den tyvärr väldigt sällan gör men så fint :D

Svar: Jaa, jag med! Detta var en av dom få dagarna med snö förra vintern. Hoppas det kommer mer i år :))
Johanna Fåglund

faktiskt väldigt vintermysig :D

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Bilden var galet mysig! Längtar verkligen efter vinter och snö nu :)

Svar: Tack så mycket! :D Jag med!
Johanna Fåglund

Underbar bild!

Köpte din kalender för 2015 och har tyckt otroligt mycket om det! :) Den har hängt i sovrummet och där har jag skrivit upp alla viktiga saker jag ska komma ihåg, så smidigt att bara titta på den då varje kväll och se om det är något extra att komma ihåg. Jag som varken använder 'vanlig' kalender eller kalendern i telefonen har verkligen uppskattat att det har funnit plats att skriva i din kalender.. Så det känns ju synd om du tar bort det :( Men de blir säkert fina oberoende!

Svar: Tack! Så roligt att du tyckte om kalendern! :D Vad bra att du sa detta, ska se om jag kan lägga till lite rutor i den nya :))
Johanna Fåglund

Supermysig bild!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: