26

Idag fyller den här lilla tjejen på bilderna 26 år! Känner ni igen henne? :P Japp, det är jag på dom här bilderna för ganska så längesen, fast den understa är lite mindre längesen. Är jag mig lik? haha.. 
Får se hur dagen spenderas, hoppas på att få min födelsedagsdator idag! Skulle vart roligt om den ville komma fram idag :)) 
Sen måste jag skriva grattis till Dougie Poynter (McFly) som också fyller år idag! Lite kul att vi fyller på samma dag :D
 

Grattis!! :))

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Stort Grattis på födelsedagen :D

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Grattis ;:D

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Grattis på födelsedagen!!! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Grattis på födelsedagen! Vad roligt (och behövligt, låter det som) med en ny dator. Hoppas att du får den så snabbt som möjligt, och så ser jag fram emot mycket nyredigerade bilder efter det :)

Svar: Tack så mycket! :)) Jaa, verkligen! Ska bli riktigt härligt med en normalt fungerande dator :P Fast den kom inte idag, hoppas på imorgon istället.
Johanna Fåglund

Grattis! :D

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

hej hur kan du få dina gammla barndomsbilder så bra? mina barnbilder från 90 talet är ju väldigt suddiga.

Svar: Jag har en hel del suddiga, jag också, men dom här var rätt skarpa. Har skannat in dom och efter att jag förminskade dom la jag på lite extra skärpa.
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: