Stjärntecken - Oxen

Nu är jag klar med sminkningen till det femte stjärntecknet som är Oxen. Alla stjärntecken som har horn kom så tätt inpå varandra, så än så länge har det blivit mycket horninspirerat :p Men nu är jag klar med dom och denna tror jag att jag blev mest nöjd med. Nästa blir tvillingarna och jag får börja tänka redan nu på hur jag ska göra för den blir nog svår att komma på något bra till :p
Hoppas ni gillar denna i alla fall :)) 
 

åh så fint! detta är nog också min favorit hittills av de du gjort, kanske för att jag är oxe, haha :p

Svar: Tack så mycket! :)) Hehe vilken tur att du gillade den då! Själv får jag vänta lite längre på mitt egna stjärntecken :p
Johanna Fåglund

Snyggt :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så snyggt! Kan verkligen se tolkningen :)

Svar: Tack! Vad bra :D
Johanna Fåglund

Så snyggt :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Läckert, snyggt :-)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så himla fint! Detta kunde man ha haft som en vardagssminkning nästan :)

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: