Rådjuren

Blir ett lite sent inlägg idag, men har inte hunnit tidigare. Hoppas ni haft en bra helg! I torsdags åkte ju jag och Tobias upp till hans föräldrar som bor ute på landet. Det är ett mysigt ställe där man ofta ser rådjur på kvällarna när man är ute och går. Vi tog en promenad på valborgskvällen och det började komma fin dimma. Jag hoppades på att få se lite rådjur eller något annat kul djur att fota. Det första rådjuret vi såg sprang in i skogen innan jag hann fota det, men i slutet av promenaden såg vi två till ute i dimman. Dom sprang också iväg ganska snabbt, men jag hann ändå få några bilder :)) Det hade blivit ganska mörkt ute, så fick ha rätt hög iso, därför är bilderna lite brusiga. 
 
Nikon D800 / Nikon AF-S 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED VR

Tuffa bilder :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Häftiga bilder :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

läckra bilder :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: