En bild

Hade egentligen tänkt hinna klart med fler Londonbilder idag innan eurovision, men det gjorde jag inte så dom bilderna kommer imorgon istället. Ska bli kul att se eurovision nu. Någon annan som kollar? :)) 
 
Gick bara in i en av mina mappar och tog en bild som får komma upp idag och det blev en stjärnbild från förra våren. 
 

Wow, så jäkla grym bild! Hur gör du för att få med stjärnorna? Alltid undrat.

Svar: Tack! :D Jag har ett inlägg om hur jag fotar stjärnor, du hittar det här: http://stargirlphoto.blogg.se/2013/september/att-fota-stjarnor-2.html
Johanna Fåglund

Grym bild! Själv brukar jag bara se finalen. :)

Svar: Tack! :)) Okej, ja finalen är mycket roligare att se :p
Johanna Fåglund

Fin bild.

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så fin bild :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: