Bio ikväll :))

Nu ska jag åka iväg och träffa Pernilla. Vi ska på bio och se den nya versionen av Poltergeist. Var väldigt längesen jag såg den gamla versionen, men kommer ihåg att jag tyckte den var läskig när jag var mindre :p Ska bli kul att se hur dom gjort denna, 3D är det också. Egentligen gillar jag inte 3D så mycket, men den gick inte utan det, så det får funka ändå. Någon mer som har sett eller ska se filmen? :)) 
 
Gick bara in i en mapp på min externa hårddisk och tog den första bästa bilden. Blev en från när min D800 var ny :p
 

Åh vad fin bild!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

så fin bild :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så fin bild! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh jag tycker inte heller om 3D, vet inte varför men jag avskyr det. Trots det så gick jag på senaste Pirates of the Caribbean filmen som gick i 3D, mitt i natten. Usch vad ont i huvudet jag hade nästkommande två dagar hehe...

Svar: Vad jobbigt! Jag brukar mest tycka det är jobbigt för ögonen i början, men vänjer mig efter en stund. Fast jag ser hellre utan 3D när det går.
Johanna Fåglund

Så fin bild :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: