Vår<3

Nu är det bara en vecka kvar tills jag och Lisa åker till London! Kommer bli så kul! Och om precis en vecka vid denna tiden ser vi McBusted också, längtar! :D Denna veckan kommer nog gå rätt snabbt, förutom imorgon då jag har en låång dag på jobbet (11 timmar). Jobbar på en förskola, har ett lite längre vikariat där, tror jag glömt att nämna det här på bloggen :p Men jag trivs bra där i alla fall. 
Här är några fler bilder som jag fotade igår. Så härligt med lite mer färg ute nu! 
 
Nikon D800 / Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1

äntligen vår!
Hoppas ni får kul :)

Svar: Ja, äntligen! Det kommer vi säkert få :))
Johanna Fåglund

Så himla fint!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Jätte fina bilder! :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Välkommen i klubben kommer jobba 12 timmar imorgon, ska öppna för chefen som är borta dessutom så går jag mina vanliga eftermiddagstider, snaaark.

Fina bilder, hoppas ni får det trevligt på konserten, njut åt mig med .:D

Svar: Segt, men det är härligt när det är gjort i alla fall :p Tack! Det ska jag göra :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: